Sidor

26 januari 2010

Godmorning sunshine!

Tyvärr är det ju inte direkt solsken ute, det är snarare mulet. Ser ut som att det skulle kunna blir snöstorm när som helst. Jag har gjort min frulle bulle nu, blir som vanligt nudlar och O'boy. hmm... låter nyttigt det här. sitter och slöar lite och funderar vad jag ska göra med mitt hår idag. Jag har en bad hairday idag, hatar att ha det. Hur som helst, när jag lyckats fixa frissan ska jag fixa resten, försöka hinna läsa ut en av böckerna jag lånade igår så jag kan lämna tillbaka den när jag ändå ska ner till centrum för att köpa mitt gnister! (se tidigare inlägg) jippi!!! jag ska köpa 5 st, jag kollade igår jag har 25kr löst och då kan jag köpa hela 5 gnister kulor! *lycklig* ^.^
Jag ska fota dom senare när jag kommer hem så får ni ser hur underbara dom är!!!