Sidor

25 januari 2010

kommer inte på tt alls...

jag har så himla tråkigt! Vill skriva om något, nästan vad som helst.
Kommer inte på vad jag ska skriva bara... "/

Såg på reklamen om outsiders idag. Ska väl inte säga något så andra blir arga eller tar illa upp, men hon som har dockorna. Lite skumt att hon hellre har dockorna ist för egna barn. Hmm... Det är ju helt enkel hennes val. Sen e de ju han som samlar på sockiplast! haha vad e den för grej att samla på egentligen, fast jag kan ju inte direkt uttala mig. jag samlar ju på en del underliga saker jag oxo.

funderar på om jag och A ska käka stroganöff eller flygande Jakob till middag. förresten e det någon annan än jag som har funderat på VARFÖR det heter just FLYGANDE Jakob. Jag manar den flyger ju inte direkt- Hade den gjort det hade det ju varit lite svårt att äta den. Haha! man bjuder över lite kompisar på middag. och Maten flyger iväg och alla springer runt som galna får och försöker äta upp sin portion i luften. ironiskt :P Men om det är någon som kmr på varför det heter som det gör så informera mig ögonaböj :D