Sidor

27 januari 2010

Lycklig! ♥

Å jag tittade just ut genom fönstret och ser att det snöar! ♥ ♥ ♥ Trots att snön redan ligger som ett tjockt täcke på backen sen två månader så blir jag ändå alltid lika glad av att se snön falla. Förra året trodde jag att jag kanske aldrig mer skulle få se en vit vinter igen, med tanke på växthusefekten eller vad det nu heter. Hoppas att snön är lite lagom kramig på söndag bara för då kommer ju Lillskiit hem till mig och ska baka och ev. göra en snöig gubbe! :D Hoppas att vi kommer ihåg kameran då, sist hon och hennes tvilling var här hade ju både hon och jag glömt bort att fota när vi åkte pulka :P
På lördag ska jag hem till Zascha och dricka te och kanske fixa lite i hennes rum innan bebisen kommer :D
Nej nu ska jag ut och springa i snön, snurra runt och fånga snöflingor, för det gör mig glad, och kan jag få vara glad av en så liten sak så vill jag vara det! Det är ju inte mycket som kan få mig att le.