Sidor

25 januari 2010

Gnister och glitter i min vardag.

Jag var ju i Centrum idag, skulle köpa lunch och låna böcker. När jag var klar på biblioteket gick jag in på Smultronet, en slags leksaks/present butik. Det är en liten butik på kanske 30 kvm, dom har lite leksaker, pyssel, smycken, ljus, tvålar. Ja allt.
Iaf. jag såg där inne en mini disko kula mindre än en pingisboll. Dom kostade 5:-/st. Jag hade nog gått förbi dom söta små gnistrande bollarna några gånger, tagit upp 1, sen 2, och 3 lagt tillbaka dom och tittat på något annat. Men kroppen gick hela tiden tillbaka till dom där söööta små gnistrande bollarna, och jag kunde höra mig själv säga ''jag vill ha en sådan här...'' nu i efterhand undrar jag varför jag inte köpte en, eller varför inte två, eller tre st? Jag får väl se hur mkt pengar jag har i min lilla plånbok och springa tillbaka dit imorgon innan jag ska till Solna och köpa några stycken. ^.^

Nej ucsh nu har jag skrivit fyra inlägg på ingen tid alls. och sen så är jag trött. Ska nog gå och dricka min kvällskopp med kamomill och sen gå och snosssa. Godnatt på er alla, även om inte natten kanske blir så ''god'' för mig. har drömt mardrömmar nästan varje natt i 2 veckor. men jag börjar vänja mig....