Sidor

1 februari 2010

Bakdag med Nea!



Igår kom Nea och hennes tvilling Linus tror jag han hette? Blev det rätt namn nu Nea?
Vi hade bak dag och gjorde bullar, kärleksmumma och kokostoppar! mumms!



Jag fyllde år för typ 2 veckor sen och jag fick en present av Nea! jag blev ganska förvånad, trodde vi skulle baka inte öppna paket! :D Tack för den än en gång! Jag blev jätte glad och kommer ha stor användning av det!


Medan vi kvinnor bakade för fullt så satt min karl och Tvilling och tittade på Zombie film. Jag är ganska så rädd för zombies och blev lite små sur på A för att han satte igång den filmen. I morse vaknade jag av att jag skrek, A hade redan åkt till jobbet så jag blev ännu mer stressad av att jag inte märkt det. Som ''tur'' var så ringde han precis när jag vaknade och frågade varför jag lät så stressad, och självklart hade jag ju drömt och just zombies! *morr*