Sidor

2 februari 2010

Dagens äventyr samt tankar

Idag var det slappar dag, jag var så trött att jag knappt ville gå upp ur sängen. Gick ju tillslut upp ändå. ''här kan jag ju inte ligga och tycka synd om mig själv''
Mitt humör pendlar upp och ner hela tiden. Ena stunden deppig nästa peppig. Zascha kom över en stund efter skolan och vi åt lunch och tittade på filmen ''virgin suicides'' jag tycker att filmen är bra men lite för seg för min smak på samma gång, men det är en bra film att slötitta på. Komma på lite andra tankar med. Jag har idag diskat och små plockat lite för att inte gräva min grop av svart gegga djupare, jag märker hur jag bara går allt längre ner i det där svarta och jobbiga. Tur är ju att jag har tid på Alvik på Torsdag, jag och A ska även på bio då, så förhoppningsvis vänder detta snart. Jag har under ca en vecka tagit theralen till natten för att sova lugnare, A säger att jag inte drömmer lika mkt mardrömmar längre och det känns ju bra.

Jag orkar faktiskt inte skriva här just idag, ser hur mitt inlägg bara blir till en intrasslad bokstavsboll utan mening. Skriver mer i morgon ist. Kram så länge!