Sidor

26 februari 2010

Dagens Konst

Idag har jag varit på konsten, som jag har tre dagar i veckan nu mera, efter som att jag inte kan sitta stilla med alla mina idéer. Och idag har jag pysslat med en mobil, ni vet en såndär man har i taket som hänger och bara är fin. :D Bilden på just denna får ni nästa vecka när den är klar.
Men jag gjorde en annan sak idag oxo, två små söta pälsbollar som hänger i mitt tack med fin fina plast pärlband! :D Lycklig för att den är så fin och gossig! :D bilden på vänster är med blixt och höger utan, ingen stämmer med hur fina dom egentligen är ;P

Jag och A har precis kommit hem från pizzerian,
vi åt iof. inte pizza utan hamburgare ist. Innan vi gick hem så handlade vi fredags snacks på Lidl. Blev chips, ost bågar, cola och marsmellos. Marsmellosen köpte A mest till mig för att jag tyckte dom såg så söta ut! ^.^ tycker inte ni det oxo?! :D