Sidor

22 februari 2010

Det var en gång en prinsessa och en Prins!

Det är namnet på utställningen som jag har fått vara med på.
Jag blev lite förvånad att det kom så många barn trots snövädret som bråkade utanför! Jag hade trevligt tillsammans med Mamma och Konst tanten, lokal tidningen var på plats och inte en sekund gick då han inte fotade. Konst tanten presenterade mig på själva invigningen, inför alla barn och föräldrar! Jag blev så nervös av allas ögon som snabbt fästes på mig att jag ställde mig bakom mamma och såg ut som en tomat. Jag han inte se om tidnings gubben fotade mig eller inte, får väl se om en ful tomat finns med i näst kommande tidning ;P
Det fanns fika, och utklädnings kläder till barnen, man kunde pyssla, och få höra på sagor. Jag ville bara bli liten igen så jag fick sitta på golvet och lyssna på sagor, äta kakor och ha en prinsessklänning på mig igen.

Jag är så nöjd med utställningen! Efter så åkte jag och Mama hem till mig och åt en varsin semla! :D

Nu kommer ett gäng bilder från utställningen!
ps. Lyckades inte få alla bilder som Mama skickade till mig. Datorn bråkar...


Tavlan har jag gjort! Finns en prins oxo, men som sagt datan bråkade...