Sidor

7 februari 2010

''don't point you're fuking finger at carzy people!''

Rubriken är ett citat från filmen girl interrupted.

I helgen har jag legat i soffan och haft maginfluensan. David kom i fredags kl 22.oo på kvällen, vi tittade på film och snackade långt in på natten, vi gick och la oss vid 2-tiden. Jag kunde bara inte somna för jag hade så jävla ont i magen, ursäkta svordomen. ''snälla säg inte att jag blivit sjuk nu'' Jag gick in på toan och väntade på att det skulle komma upp någon gång, men icke då. Och eftersom att jag hade så ont i magen och kände middagen i halsen så gjorde jag som vilken bulimia person som helst, jag stoppa fingrarna i halsen, och mådde faktiskt bättre efter det, men för säkerhetens skull la jag mig i vardagsrummet för att minska smittan för David och A. Efter ca 45min var det dags igen.
Jag började vid kl 3 och sista gången var vid 10 tiden. På något vänster så lyckades jag hålla kolla på tiden för när det var dags nästa gång, och räknade hur många gånger jag sprungit. Jag tappade räkningen vid 13, då var kl 5 på morgonen.

Nej usch, fy och blä. Hoppas att det går 5 år innan nästa influensa kommer till min mage. Idag är jag ''frisk'', mycket piggare, men min mage gör fortfarande ont och jag kan bara äta ''mjuka'' saker.
Det är bara att bita ihop, jag kan ändå inte få det att gå över snabbare. Jag kan bara bita ihop och vänta.