Sidor

15 februari 2010

Pizza party hos Lillskiit & Tvilling

Igår var jag och A bjudna hem till Lillskiit och Tvilling på pizza party! Vi kom hem till dom och snackade om allt och inget, från löshår till barndomsminnen. Vi fikade och sedan gick vi och köpte pizza. Vesuvio och vegetarisk pizza som jag inte minns det korrekta namnet på men den hette typ memosa? Det var Tvilling och Lillskiit som bjöd på pizzan, vi köpte bara två som vi alla fyra delade på, fick en varsin bit av båda pizzorna. Men jag tog två vegobitar ist. för en vego och en vesuvio bit. Och tvilling verkade lite tveksam till vego pizza och verkade bara glad att jag ville ha hans vego så han fick min vesuvio ^.^


Jag fick oxo ett jätte fint halsband av Lillskiit! Det är en liten glittrig muffin som hon gjort i cenitlera med en guld kedja till. Jag älskar halsbandet, men vågar inte använda det för det kanske kan gå sönder :P Men jag ska ha det på min imorgon Tisdag för då ska jag och A hem till A's syster dotter som fyller år. Hon ska få kaninen som jag gjorde förra veckan. Bilden har jag snott från Lillskiit

Nu ska jag gå till stallet och ge A sin mössa som han ringde och berättade att han glömt. A jobbar i stallet numera och inte i Sundbyberg som tidigare. Jag tycker att det är bra för då är han inte så långt borta när jag behöver honom, och när jag får tråkigt kan jag gå dit och ''mobba'' honom lite ;P