Sidor

3 februari 2010

Pyssel dag

Idag var det en lite lätt pyssel dag, sydde nya kuddfodral till två kuddar som jag fått av Zascha i lördags. tyckte inte att kuddarnas tidigare färger passade in i mitt lilla hem. Det fick bli zebra kuddar ist. Vad tycks?



Idag har jag även slötittat på TV, fixat och donat för att hålla huvudet i styr. Fick min dagliga gråtattak idag, har jobbat arslet av mig för att hålla den borta men som vanligt gick ju detta inte så jätte bra. Jag och A käkade pannkakor till middag med grädde och hallonsylt.
Igår fick jag en jätte skum hallis... Mina fötter sjönk ned i golvet som om golvet vore gjort av gegga. Satt och stirrade på ''fötterna'' som jag inte kunde se. Jag var både fascinerad och äcklad av det.
Idag har jag gått runt och nojjat över att min vänster arm känns som gele med en ben bit som håller den rak, ringde vårdguiden idag och frågade vad jag skulle göra åt detta, men kunde inte alls höra vad hon sa till mig, jag la till slut på luren och fortsatte stirra på min skumma arm.