Sidor

16 februari 2010

Reklam

Ingen reklam Idag tack, men kanske imorgon.

Jag antar att jag inte är den enda tjejen i det långa landet Sverige som tittar på TV.
Och jag antar att jag inte heller är den enda som reagerat, irriterat, skrattat och gråtit på vissa saker som dom säger och gör :P

ICA Senaste skrattar jag mig tårögd när jag ser! Stig säger till tjejen som jag aldrig minns vad hon heter att hon inte får röra trucken. och så tänker hon ''vadå rör inte trucken, tror han att jag inte kan köra truck bara för att jag är tjej eller?'' Och precis vad jag hade gjort så sätter hon sig i trucken och startar den. Kör rakt igenom lagerväggen, skriker och håller händerna för ögonen och sedan tvär nitar vid mjölkdisken (?) millimeter från Stigs kyrkklockor haha! XD

3 ''telefonjack? Nej tack!'' Hatar den reklamen när dom går i ett bostads område med någon slags blippblupp grejja som visar vilka hem som har ett telefonjack och inte. Klämmer sig in i ett pars hus som en polis och hittar ett ''jack''. ''är det du som har satt dit det här telefonjacket eller?''
Men det konstiga jag inte fattar är ''tusentals svenskar har telefonjack utan att veta om det, hjälp dom att flytta hemnummret till mobilen.''
Hallå!
1. tusentals svenskar har telefonjack utan att veta om det.
2. Hjälp dom att flytta hemnummret till mobilen.
Om man har ett hemnummer så vet man nog om att man har ett telefonjack!

Triss Haha den är nog min favorit. ''När jobbet är en hobby'' Receptionsten sitter och inhalerar helium och snackar i telefon och tar emot mötes gäster! haha jag skulle skratta mig lycklig om dom på psykiatrin skulle göra så! ''...sätt dig ner så kommer jag med kaffet. Stockholms arkitekter ... Ja... Vänta så kopplar jag dig.'' haha så bäst!


Skriv till mig om din favorit/hata reklam, jag vill veta era oxo! :D