Sidor

17 februari 2010

Träffat KP idag


Idag har jag träffat min KP (Kontakt Person). Vi åt thimat i Thoringsplan. Och eftersom att det var ett väldigt litet thiställe med endast fem bord för 3st på varje bord som dessutom var fulla vid lunchtid då vi var där, så bestämde KP att vi skulle äta maten hemma hos honom. Han bor ca 3 minuters gångväg därifrån. Och detta var även första gången som jag var hemma hos honom, och fick träffa hans katt som han så ofta pratar om - Mysan heter hon och hon var verkligen jätte söt och prat glad oxo! Jag fick även träffa hans fru och hon var verkligen jätte trevlig!

När jag skulle åka hem så fick jag syn på denna lagom ned frusna cykel! Är den inte ball! Jag tycker synd om han/hon som skulle hämta cykeln efter en dag på jobbet/skolan och upptäckte att den satt fast XD