Sidor

21 mars 2010

Zascha, film och love!

Idag kom Zascha på besök, vi åt lunch och bakade choklad bollar. När vi eller snarare jag, hade lite tråkigt så ritade jag. Fick bland annat för mig att måla en sjöhäst, och blev genast fundera på hur en sjöhäst ser ut. Aja A sa att min häst liknade en My Little Pony sjöhäst. Zascha däremot verkade till en början tycka att den var rolig, hon skrattade ganska mycket åt den iaf. :3
När Zascha hade gått he så tittade jag tillsammans med A på filmen We were soliders med Mel Gibsson.

Manga dokumentären
igår var bra, blev inspirerad. Men blev även förvånad att det var en fransk dokumentär. Jag och A hade bökat ner hos bland kuddar och filtar i soffan, en skål med chips och te muggarna laddade, och sen blev det manga. ^.^

Igår var jag även hem till Zascha och tittade på New Moon, den var bra. Såg dock inte hela för jag ville gå hem innan det blev allt för mörkt ute.