Sidor

25 mars 2010


Jag älskar ju att få post, helst då det inte är räkningar eller trist reklam. Men jag får aldrig någon rolig post "/

Jag skickar brev hela tiden men får aldrig svar. Kanske har den moderna världen blivit roligare en klassiska frimärken? Jag får oftast svaret på mitt brev via mail. Det är inte kul.

Ni måste väl erkänna att det inte finns något bättre en att få ett brev som är välskrivet och skickat till just dig, någon som tagit sig tiden att skriva ihop något till just dig och sedan gått för att köpa ett frimärker och lägga på lådan, bara för dig.

Så personligt!

Jag kommer nog aldrig sluta skicka post.
Men jag kommer nog heller aldrig få ett brev som är skickat utan större anledning, utan skickat bara för att personen ville.

Jag skickar nig runt 2-10 brev per månad +/- några. Ett häfte med 10 frimärken kostar 60:- det är 10 brev. Denna månad har jag skickat 4st, och ett 5:te är på väg.

Jag ska gå och lägga ett brev på lådan nu. Som jag skrev för att jag ville.
Brevet innehåller en teckning och en text.