Sidor

7 mars 2010

Söndags mys!

Igår kväll pysslade jag ihop två halsband till Lillskiit, och ett till mig. Hon får dom som tack för pysseldagen! Bild kommer så klart när hon fått dom ;P Jag la dom på lådan för ca 10 minuter sedan, förhoppningsvis så kommer dom fram till henne på måndag eller tisdag. (Lillskiit kan du messa när du fått dom så att jag vet att dom kommit fram som dom ska?)
Igår skickade jag även ett paket till mina småtting kusiner, hoppas även på att den kommer fram imorgon eller tisdag.

Idag har jag och A tittat på filmen ''Badjävlar'' av Lars Molin, den var väl rolig på sitt vis, men lite för seg för min smak, men det var en bra film att ligga i soffan och bara mysa, trots det vackra vädret utanför hihi.

Nu ska jag göra en stor kanna kaffe och sätta mig i ''vår'' solen! Jag behöver lite färg hihi ser ut som ett spöke med min vita hy och mörka ringar haha! Mamma när solade jag sist ;P
Jag har ett nyårslöfte, att sola tills jag får en kant efter linnet, för jag minns inte sist då jag satt i solen utan paraply eller skuggan av ett träd.