Sidor

25 mars 2010

Städdag, sushi och godis mumms

Imåndags så var jag så sugen på sushi när jag skulle hem från stan så var bara tvungen att köpa med mig hem. Jag och A satt och mummsade framför en film, och gick sedan ut på en sen kvällspromenad. Även om jag inte har pengar egentligen till att köpa just sushi till middag så säger jag som min pappa säger : "Hur jä*la lite stålar man en har så måste man ju f*n få unna sig ibland. Så är det bara." (ja min Pappa svär en hel del...)

Jag är även en stor godis råtta! Jag älskar godis! Kan inte låta bli att köpa minst en påse av något smaskigt på ica/coop. Haha det är nog mitt vanligaste impulsköp. Någon annan en jag som är ett godismonster??

Idag är det tyvärr städdag, och fy vad trist det är! Känns som att det aldrig kommer att ta slut! Men om jag städat för en månad sen som jag hade planerat så kanske det hade varit lite mindre städa idag...?
När jag städat klart blir det förhoppningsvis lunch, nudlar som alltid ;P och en film. Vilken har jag inte bestämt en. Tips?