Sidor

10 mars 2010

Stan Idag =^-^=

Jag var i stan i dag, egentligen så skulle jag till psykiatrin och prata med psyktanten, men 10 minuter innan vi skulle börja så kom hon och hämtade in mig, sa att det hade kommit upp något brådskande om en annan patient som gjorde att hon var tvungen att skjuta på vårat samtal till en annan dag, ''jag är jätte ledsen för detta men jag hade gjort samma för dig.'' Å jag blir så sur när dom gör så! Men som hon sa när det är mig det handlar om så skulle hon ha ställt in med den patienten också.

Jaja, så istället för att fördriva en timme pratande med henne så åkte jag in till staden. Jag köpte på sfbokhandeln film/serie boxen fruits basket 199:- så nu har jag 624 minuter film att se fram emot nu i veckan! ^w^ Lycklig!!

Efter det så träffade jag min kontaktperson (KP) och vi åt lunch/tidig middag på Sawadee. Jag tog kyckling gryta med ris, starkt men mumma!
När vi ätit klart så ''shoppade'' vi lite i kina butekerna som ligger runt om. Asian Market och Hong kong trading. Även kallat för mini kina. Jag köpte Nudlar och en påse ostbågar. Men ostbågarna köpte jag mest för att påsen var så gullig!

Till middag åt vi ju såklart nudlar, och drack te, tittade på filmen Gamer.
Och när vi satt där och hade det som mest mysigt så dundrade det till! Lät presic som att åskan var ovanför huset och gav sitt allt! Våra lampor började blinka och katterna evakuerade vardagsrummet till sin save zoone under sängen. Vet ni vad det var?? Det var snön på vårat tak som kom ner rasande!!! fatta jag och A bara stod som två frågetecken. Men tur iaf att vi kört bort snön för två dagar sedan så slapp husväggen och fönsterna ta allt för stor skada. All snö kom på en gång, nu behöver vi inte skotta på taket ialla fall. =^-^= (psst Skotta snö med försiktighet, jag har blodiga fingrar, märkte det inte ens för det var så kallt!)