Sidor

30 april 2010

Konst idag

Hej hopp! Sitter på konsten, klockan har precis slagit 9, fick låna datan en snabbis.
Igår åskade det som sagt, när ovädret var över så gick jag och A till macken för att köpa två tidningar och cigg...så klart. JA jag har börjat igen..... Anklaga mig inte, försök sluta med något som är beronde själv så får du se hur svårt det är! Inte dricka kaffe på 1 år, inte tugga tuggummi på ett år, ect. Ja det du är beroende av försök och se hur länge du klarar det. Jag klarade i 3½månad.

Imorse kom jag inte upp, jag skyller på vädret, mycket enklare att gå upp på morgonen om ögonen möts av solsken och inte regn moln. Har varit så i tre dagar nu, varken jag eller A kan öppna ögonen och försover oss, slår på väckarklockan en gång till, tittar sedan och upptäcker att man är lite sådär lagom försenad.... Någon annan en jag som upplever detta just nu?

Nu ska jag fixa på en av mina projekt, som är lite halv klart, leta fram ett teckensnitt som jag ska ha på en av mina tavlor, desina en ny tavla till A's syster som fyller år, samt fixa lite till inför öppet hur (som jag inte kommer säga när dte är, för jag vill inte ha en massa oinbjudna gäster, inget illa menat...)

Igår var jag hemma hos Jenji och hade syskon träff tillösammans med Amanda! Det var riktigt trevligt! Vi åt lunch, sen fick som en massa presenter av mig, jag ger nästan alltid en present när vi ses, igår fick Jenji en hemodlad paprika planta, ett bestickställ till bestick diskning :P, samt en burk med div. pennor. När jag är där är alltid pennorna borta när man ska ha en så nu fick hon som sagt nåpgra^.^
Amanda fick två olika godisar från kina butiken på olofpalmesgata. China market tror jag att butiken heter. Hon fick bla. Pocky!!! Mumma!
Efter det blev det rensa lite på Jenjis gräsmatta, var en del misstänka icket vanligt gräs planor som mer en gärna tog över det mesta, Det skumma var att vi alla tre tyckte att det var roande på något vis att gå där och dra upp dom ^.^
Sen blev det fika i stora lass. Kladdkaka ala Carro med glass! Mumms!!!
Tack för en underbar dag tjejjer! syns (båda tre :P) när det blir dags för utställning^.^ (om det är någon annan av er därute som vill komma skriv det så kan vi komma överrensa :D)


(förlåt för felstavningar, men denna data har inte rättstavnings pogrammet.....)