Sidor

14 april 2010

Vardags onsdag


Idag blir det att plantera om mina blommor, dom får inte plats i sina krukor längre, sen vill jag ha blommor och inte bara en massa gröna blad. Är inte så kunnig på blomsterfronten, men varje gång jag planterat om dom så kommer det små fina blommor :D
Mimmi (katten) ligger just nu och solar sig i fönstret, rullar och ålar sig runt och tycker att det är så mysigt så mysigt. Blir glad av att titta på henne ^.^
Det har ju regnat fredag och lördag, sen kom det solsken, och regn+sol=pollen. Mina ögon rinner hela tiden och är alldeles röda, det är jobbigt. Men jag trotsar allergin och går ut iaf. orka sitta inne hela våren bara för att slippa kli i ögon och näsa!
Nu ska jag laga mig något till lunch innan jag blir trädgårdsmästare, är nog lite sugen på wook och matvete idag.

pssst. Det är en gammal bild..... från -08