Sidor

21 maj 2010

100:de inlägget och massa konst!

Efter som att det är just 100:de inlägget, såååå lottar jag ut en mask (se bild sist i detta inlägg) till vinnaren med bästa svaren ^.^
Tävlingen går ut på detta:
  • Du ska berätta hur du hittade min blogg
  • Du ska skriva varför just DU ska vinna en mask
  • Sist ska du berätta minst en bra sak OM min blogg, och en dålig :(
HIHI det var ju inte så svårt! Eller??? Vinnaren utses nästa Helg :D

Och nu min Dag:
Dagen började med solsken och glatt humör! Jag cyklade som vanligt ner till konsten som jag går på varje fredag, och där blev det karneval mask tillverkning! Det var super kul och inspirationen verkade aldrig ta slut! gjorde totalt tre masker, ville fortsätta hemma MEN hade inte saker till det :( så nu ska jag köpa MEEER paljetter och MEEER färgat papper! :D

Efter det var det hem igen och packa en lätt väska för att kunna handla mat. OCH på vägen hem så började det komma massa mycket svarta moln! Div. åska och jag är jätte rädd för åskan! Dessutom var ajg själv hemma! För A var i stan för att möta upp en kompis.
Iaf. så började det bli en väldigt mörk himmel från att ha varit sådan sol, han precis hem innan regnet, ca 10 min efter att jag kommit hem kom första smällen, sen blev det strömavbrott och en till smäll. Ungefär så här.
Blick, räknar Ettusen en, PANG! 2 min, Blixt ettuse...PANG!, 1 min Blixt, ..., PANG! ca 5 min Blixt ettusen en, ettusen tv, Pang. sen var det tyst i ca 15min och sen började det igen men nu mycket länge bort och tur var väl det för nu behövde jag inte vara rädd länge, inte lika mycket iaf. Kort efter att det slutat Panga, så kom strömmen tillbaka, och sen massa mycket regn ^.^

Nu sitter jag ich tittar på Tv, coh ska snart sova för jag e jätte tröött!

Nu bilder! ^.^