Sidor

21 maj 2010

Födelsedags partyt

Igår var jag och A till min kusin som fylld år på middag. Vi fick grillad korv och smörgår tårta, Till efterrätt blev det gammaldags vanilj glass, färska jordgubbar, grädde och kakor. Mumms! Jodgubbarna var nog höjdpunkten! Ska nog se om jag kan hitta några att köpa idag!

Han blev iaf glad för Kulpåsen som jag gjorde till honom, och tavlan trodde han först inte att jag målat själv. ;D
A hade nog oxo roligt, hoppade studsmatta med min andra kusin och lekte med barnen. Hehe ska jag tolka det som att han e barnkär ;P

I Onsdags så träffade jag Amanda, som var hemma hos mig för 2 veckor sedan på mini kalas med mig och Jenji hon fick sina dockor som jag gjorde till henne, hon blev också jätte glad för dom! Och jag blev så glad för att hon blev just så glad! I onsdags hade jag även skrivit ett gäng postit lappar som ajg satte på T-banan och bussar, rulltrappor ect. Hoppas att någon fick nytta eller blev glad av dom ^.^

I går köpte jag och A Polly summber berrys! oooo så goda dom va! Och jag som inte i vanliga fall är en polly fantast! Mina favoriter var dom vita och rosa. Smarriga! jag rekommenderar dom iaf ^.^

Här kommer lite bilder!