Sidor

24 maj 2010

Kalas för Älsk

I söndags så hade vi kalas för A som fyllt år, alla hans tre systrar och hans mamma kom, och även min mamma kom ^.^ Vi åt chilli con carne till lunch och rabarberpaj till efterrätt. Mumma!
Nu var jag en super dålig fotograf denna dag så jag har inte en ända bild att visa upp, men men...
A fick pengar som han önskat sig, ger man honom present kort så är det fel affär och ger man honom en sak som han vill ha så är det fel märke... petig sak det där. Av min mamma och systrar fick han/vi en grill. Nu blir det grilla resten av sommaren! När alla precis hade kommit till oss, så åskade det jääätte mycket, första smällen gjorde att det blev överspänning eller nått, lampan ovanför diskbänken kastade ett blått ljus från kontakten, såg inte riktigt vad som hände, mamma såg men jag kommer inte ihåg vad hon sa. Lampan funkar som den ska, men för att vara på den säkra sidan så drog vi ur kontakter, och släckte lampor.

Jag var så stressad över det här kalaset, allt måste vara perfekt typ. A's familj har inte varit hemma hos oss förut så det blev viktigt för mig att det skulle se fint ut ect...
Vi hade iaf jätte trevligt och det var nog det som var bäst. Jag tycker att det var kul att min mamma fick träffa hans familj också!

Tack alla för att ni tog er tiden att komma till A!


Nu till annat, Tävlingen igen då.

"Efter som att det är just 100:de inlägget, såååå lottar jag ut en mask (se bild sist i detta inlägg) till vinnaren med bästa svaren ^.^
Tävlingen går ut på detta:
  • Du ska berätta hur du hittade min blogg
  • Du ska skriva varför just DU ska vinna en mask
  • Sist ska du berätta minst en bra sak OM min blogg, och en dålig :(
HIHI det var ju inte så svårt! Eller??? Vinnaren utses nästa Helg :D"

Dom som är deltagare just nu är:
Lillskiit
Future Hope
och
Tjelsi