Sidor

17 maj 2010

Konst alá Carro

Dagens låt är:

Konst konst konst! Inspirationen bar kommer i överflöd! Finns så mycket som jag vill skapa, måla och pyssla ihop, MEN just nu känns det som att jag bara skapar till alla andra...
Jag säger inte att Jag tycker att det är fel eller jobbigt att göra "till alla andra", jag kan ju faktiskt säga nej.

Men snart är jag klar med allt ^.^ då kan jag börja skapa för mig!



Denna helg har jag gjort mycket. Jag har gjort klart den virkade Hello Kittyn som en kompis ville ha, och så sköld paddan som hennes mamma ville ha, sen har jag sytt klart kulpåsen till min kusin och snart är jag klar med tavlan. Jag har även påbörjat en egen Hello Kitty för jag kom på att ajg gjort Hello Kitty till kompisar men jag har ingen egen O_ô


UPPDATERING KL 09.52

hihi jag (vi) har liiite tråkigt bara ^.^