Sidor

13 maj 2010

Kristi himelfärdsdag-Torsdag kort och gott

Idag är det Kristi himmelsfärdsdag som ni flesta kanske redan vet om.
Och idag kom min (lilla)syster på besök, mest bara ett allmänt besök, för att bla. hämta sin tavla som jag målat till henne, och för att baka muffins som vi tänkt göra sen jag fyllde år (4mån sen)




Vi gjorde nog inte så mycket, vi bakade muffinsen som blev helt konstiga. Men det är väl typiskt när man ska göra något så blir det aldrig som det ska, eller som syrran sa "ju fler kockar desto sämre soppa." hihi.
Efter bakningen så fixade hon mitt hår och sminkade mig, jag blev nöjd, var länge sedan jag fick en sådan "grundlig" make over ;P jag sminkar mig ju aldrig, orkar inte,vem och vad ska jag göra mig fin till...

Johanna verkade iaf gilla tavlan, hoppas bara att hon hittar en fin plats att hänga den på!

Och från idag till igår, igår var jag och shoppade konstmatreal!
Det blev detta:
  • Två kuddar att sno stoppning ifrån 15:- Myrorna(till gosedjur och annat)
  • Tre pack tavlor clas olsson 119:- 40*30cm
  • 4 st träramar/fotoramar 5:-/st Myrorna
  • 3 garnnystan 19:-/st på Lundqists garner
  • 2 virknålar som är "bra" för handen 20:-/st Lundqvist garner
  • Rosa Bommulsband 9m 32:- Panduro
  • Konst "läder" band (till ex. halsband) 50m 20:- Panduro
  • Strass stenar i olika färger 150st 32:- Panduro
  • och sist kontakter som jag skulle köpta till A, men dom är inte viktiga här :P

Kram!