Sidor

14 maj 2010

♥ Shopping med Mamma! ♥


Idag har jag fått följa med mamma till Vällingby C och shoppa ^.^
Jag hade ju som vanligt inga pengar, och hittade som alltid när man är pank massa fina saker som man skulle kunnat haft råd med OM man haft pengar...

Men, men så är det att vara sjukskriven, aja mamma köpte iaf två stycken fin fina tunikor/tröjor/klänningar vad dom nu kallas för ^.^ helt enkelt en lång tröja eller en kortare klänning som är helt i min stil och super snygga med ett par leggiings.
Ja, vad tycker ni?

Tack en än gång för dem mamma! Jag älskar dom! ^.^

Jag fick även A's presentkort på H&M som han inte ville ha och för det köpte jag smink, blev inspirerad av smink kursen jag fick av syrran igår så jag köpte puder, smink pensel (har en sen tidigare men den e gammal...) och ett "lös puder" ögonskugga i brunguldig nyans, tror att det kan komma att passa mig. =D

När vi ansåg oss vara klara så åkte vi hem till mig och tog en fika. Blev donuts och kaffe. Mumma! Min kusin fyller 7 år nästa vecka om mamma hittar ingen kulpåse till kulorna som hon köpt till honom i födelsedags present, och jag ska nu sy en kul påse till honom ^.^ hoppas bara att jag även hinner göra tavlan till honom ^.^