Sidor

22 augusti 2010

-.-

Röyksopp- what else is there


Idag har jag varit modig igen. Åkte ensam till centrum för att handla lite saker jag glömde igår, som toa papper.
Känner mig mer och mer duktig för varje dag som går, vågar mer och mer ta mig ut igen, isolerar mig inte lika mycket. Mitt humör är på en stabil depp nivå, jag är varken glad och kan inte skratta så där naturligt som jag vill, och jag är heller inte ledsen och bryter ihop för minsta sak. Jag är på en som sagt stabil nivå av min depp just nu och det känns faktiskt som att jag kan bli gladare igen snart.

Just nu har jag fastnat i boken vansinnet. Läser och läser och har bara några få kapitel kvar. Det var för mig en perfekt bok som jag snabbt slukar. Tror att det kan vara så för att jag känner igen mig, eller kan relatera till den.

Sådana böcker gillar jag. Författaren har ett så levande sätt att skriva på. Efter som att hon för det mesta har skrivit boken i sina maniska perioder så är även ordens val och meningarna maniska. Snabba tagent tryckningar och ett snabbt impulsivt språk. När jag läser boken så blir jag själv lite spralligare i benen. Kanske är bra ;P

Jag ska iaf köpa boken när jag får råd nästa gång, Nästa månads "treat of the month" kanske ^.^

Nu ska jag nog ta och titta på en film, och slappa i soffan med en kopp stor varm choklad :D Ja jag är choklad nörd ok! Men det har jag två till i min familj som är :P Så det kanske går i släkten.