Sidor

19 augusti 2010

hel och lite levande

Jag dog inte på resan fram och tillbaka till Centrum som ligger ca 1½km bort från mitt hem.
Cyklade både dit och hem som om att det vore på liv och död, kändes som att jag hade kameror överalt, som fotograferade och filmande minsta lilla rörelse jag gjorde och tog. Denna kamera noja håller på att ta knäcken på mig.

Lånade totalt fyra böcker, som jag hoppas att jag ska orka men även på dom fyra veckors totala lån ska hinna läsa ut. Hoppas även att dom är bra och att jag inte lånade dom i onödan.
hämtade även ut mina meds, och köpte plåster, mina är slut.. blev med prinsessor på hehe. :)

Böckerna jag lånade heter:

För att överleva- Sofia Åkerman

Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva- Ann Heberlein

Bergsprängardottern som exploderade- Kauppi, Lo


Vansinnet, Mitt bipolära liv- Marya Hornbacher

Så nu blir det att lägga sig bekvämt i soffan med en Stooor kopp te, och lite snacks som jag även köpte, och läsa, läsa, läsa. Mys! :)