Sidor

21 augusti 2010

snabb uppdatering

Klockan är sent, och jag är egentligen för trött för att sitta vid datan och skriva här, MEN jag uppdaterar lite snabbt i bilder och lite text. Bättre inlägg kommer (hoppas jag) imorgon...

I onsdags skrev jag kontrakt på lägenheten jag tittade på i Juli. glad, så flyttar snart då ;P var även hem till min syster som fyllt år, åt middag och avslutade med glass. Mumma, Mamma var snäll och både hämtade och lämnade mig. Tur det för jag vet inte hur jag hade klarat en buss resa. Syster blev iaf glad för presenterna ^.^ Tur det ;P

I fredags Hade jag konst och målade igen ett självporträtt i känslor. Blev en liten flicka (?) och en för mig betydelse full låt text. Vilken test och artist får ni lista ut själva...

i lördags (idag) Har jag haft shopping med min mama, åkte till citygross/ÖoB/bauhaus. Ligger alla i samma (typ) byggnad.Köpte bland annat spackel för att laga en skada i en vägg hemma, köpte även schampo och balsam av ett billigare märke av syoss/tresume <--- stavning? Jaja får se imorgon när jag duschar om dom är bra eller inte. Köpte för det mesta bara det normala nödvändiga till ett hem som tvätt medel och mat ect. Blev även en hel del impuls men som jag inte ångrar alls. Och nu kommer bilderna, ni får själva lista ut till vilken dag dom hör... :P