Sidor

18 augusti 2010

social fobi?

Så här såg jag ut efter att jag varit ute bland folk i ca20min.
4 min att cykla till lidl (ca 1km) var inne på lidl i 8min och cyklade hem på 6 min.
När jag kom hem så rasade jag ihop innanför dörren och bara grät och grät. Hyperventilerade tills jag blev yr i huvudet och var tvungen att lägga mig ned på golvet.
Allt detta bara för att köpa pysslet som jag sett i tidningen, och misstänkte att detta kommer att ta slut om jag inte köper det nu, hade tänkt köpa två kiltavlor/dukar också men dessa var slut :(
A hade inte kommit hem en och eftersom att det verkade som att det skulle bli regn (har blivit "akut rädd för regn") så bestämde jag mig för att cykla ensam.
Nu ångrar jag det. Var länge sen jag blev så rädd och paranoid.
Fan allt är kaos just nu. Vill bara må bra. Vill kunna gå ut ensam, vill kunna åka buss till stan, vill vakna och somna utan ångest, vill ha en dag utan hemska tankar, en dag utan halicinationer. Vill bara få börja må bättre nu. Vill inte behöva gå runt och vara så här rädd för ingenting, vill kunna sova på natten utan att vakna av att ångesten hoppar på mig. Är så trött så trött...