Sidor

30 augusti 2010

Update! lovley

Takida- Reason To Cry Favvo låten just idag, just nu :D



många bilder=dåligt uppdaterat hehe. :P

Bilden på mig och en kompis, är från i lördags då vi har ute och fiskade, det var jätte kul! Har aldrig fiskat förut, tyvärr fick vi inget napp... MEN det var roligt iaf. När vi tröttnat efter tre timmat på vattnet så rodde vi hem, och käkade middag. På bilden är det jag och en kompis "Pittbull", A fotade.

Bilderna med en häst, och ett landskap, är från i fredags, då jag hade konst. Hästen gjorde jag för jag kom inte på något bättre hehe, och landskapet målade jag tillsammans med en annan. Första tavlan jag gjort med landskap, så jag är skit nöjd! :D

Bilden med naglarna, är från i natt, då jag inte kunde sova. Suck hade 50mg propavan, och 14mg, imovane samt 50mg, lergigan i kroppen, och TROTS det kunde jag inte sova..... Suck suck suck. Naglarna blev jag inspirerad av Lillskiit att göra :D Bra för första gången iaf ^^

Bilden med 4 bilder i samma, är från idag. För idag var jag och tittade på nya lägenheten som jag och A ska flytta till :D
MEN måste få säga att dom som ska ha flyttat ut har ju ursäkta fan inte tagit med sig sina saker! stod saker både på bak och framsidan, och även möbler och blommor, samt mat i kyl och frys som möglade! VA FAAAN! Detta var jag med om i lägenheten jag bor i nu och jag vill inte vara med om det igen... Suck... Aja, det var en som bor i området, samt är vaktmästare på *****bostäder. Han sa att han skulle kontakta personerna som flyttat och be dom hämta sina saker, samt fixa skadorna i lägenheten. Som trasiga lampkåpor, och hålen i väggarna...

Ja man får väl hålla tummarna att detta är fixat om en månad...

Jaja min helg har varit bra, jag har bara inte orkat sitta på datan hihi. :D

Hur har eran helg varit?