Sidor

2 september 2010

200:de inlägget

yeay! Detta är mitt 200:de inlägg, tanken var att jag skulle ha en liten tävling, MEN jag har inte kommit på någon bra vinst, så funderar på att flytta denna tävling till nästa jämna nummer div. 300:de^.^

Jaja, dagen min har varit bra, jag vaknade super irriterad, en av våra katter Trulsa ägnade hela 4 timmar på att jama och jama, för att A hade missat att ge dom frulle i morse, så hon slutade inte förrens vid 10 tiden då jag till sist gav upp och gav henne samt dom andra tre mat... Suck envis kattracka det där :P
Efter det blev det en snabb städning med damsugning och mr mopp fick även han dansa över mina golv, för idag kom min KP (Kontakt Person) på hembesök, alltid lika trevligt att träffa honom, jag tror minsann att jag har hittat en kontakt person jag trivs med :D Jag har haft några stycken och har bara haft två bra, det är han jag har nu och en jag hade för snart 5-6år sedan.

Vi möttes i centrum och köpte lunch på ICA, idag blev det kyckling spätt och potatis sallad, med våren gemensamma favorit juice Tropicana Äppel ^.^ Mumma vad god den är, har ni inte testat den så rekommenderar jag att ni gör det nu!
Innan jag träffade honom, så sprang jag snabbt in på bibblan och lämnade tillbaka böckerna jag lånade, som jag inte orkade läsa ut >.<

Böckerna jag lånade idag blev mest serier, lite mera lättläst när bokmalen har gått och gömt sig :P

Nemi av Lise
Det känns som hundra år av Åsa grenvall
Brodrier av Marjane Satrapi

och en annan bok som ajg inte visste fanns i serie form är:
Twilight The grafic novel av Stephen meyer

Just nu står det en gryta med korvstroga nöff som jag kallar det på min spis och puttrar, A ringde just och sa att han nu äntligen sitter på bussen på G hem från jobbet, ska snart möta honom nere vid macken eftersom att vi behöver fylla på vårat förråd av cancer pinnar ;P

Blä vi borde verkligen sluta med denna hemska ovana hihi.

Nu ska jag diska dagens disk för den står och ser sunkig ut i köket och har skrikit på mig ett tag att den vill bli ren, så jag får väl ta tag i min disksvamp och grumme diskmedel med smultron doft! ååå anar ni hur gott den luktar eller!? Testa vettja ^^ kostar ca 15:-

Bilderna är alla lånade av google.com och grumme bilden upptäckte jag nu att den kommer från candy's blogg Å jag vill oxo ha sådan kakel dekor som hon, hmm, undrar vart jag kan köpa det ;P blir ett projekt till nästa lägenhet ^^

Hur har eran dag varit då, hänt något kul? ^.^