Sidor

22 september 2010

Äppel lykta och pyssel tips :D

Som ni såg igår så hade jag gjort en äppel lykta, och jag tänkte nu visa vart jag hittade iden till den ^.^

Svt Barn brukar visa ett pogram som heter Philofix, Philofix är ett pyssel pogram för barn och även vuxna barn ;)
Programmet är ca 10-15 min långt och går på SvtB på måndagar kl 18.30 om jag inte minns fel. annars kan man ju alltid titta på alla avsnitt HÄR

Jaja. Äppel lyktan hittar du iaf HÄR :D
Lykta till, och glöm inte att fota :D

psst, så här på hösten så finns det ju massor av äpplen på träden, så "slösa" inte pengar på att köpa äpplen. Ta en prommenix till grannens trädgård och Palla lite äpplen vettja, (hehe fråga först kan ju vara en ide ;P) :P eller gå till skogen. Finns det ingen skog eller granne med äpplen så kan du ju köpa ändå hehe ^^