Sidor

23 september 2010

Dagens

psst, kolla in min utväxt haha X) måste bättra på med svart igen tror jag hehe :P

Idag har jag gjort massa som jag inte skulle ha klarat av att göra för 3 månader sedan :D

Jag har: Åkt ensam till staden Sthlm för att träffa KP (KontaktPerson),
Jag har varit på psyksamtal hos såklart psykiatrin, dit har jag inte åkt kommunalt på som sagt 3 månader, dom har varit snälla och haft samtal hemma hos mig.
Sen har jag även åkt hem igen för att smyga in på Lidl för att köpa en Mini nintendo Gameboy som just idag Torsdag kostar endast 79:- Så vill även du/ni ha en så passa på idag och i helgen att köpa en innan dom tar slut, tänk på att det är löning i morgon så alla som har ett jobb kommer att storma alla stormarknader och alla andra butiker. Så vill man slippa slutförsäljning och köandet samt trängseln bland hyllorna så är det idag eller imorgon förmiddag du ska passa på :P

Sen åkte jag vidare till ICA för att köpa Hello kitty godis Hade tänkt köpa dom redan igår men hade tagit med mig för lite pengar så det blev idag ist., Hello kitty har på vad jag vet ICA frukt godis, typ russin och sånt, jag tål inte vissa av dessa men eftersom att jag är en Hello kitty nördd så var jag tvungen att köpa det hehe :P Dessa har ajg såklart glömt att fota, och min kamera ligger på laddning så jag fotar dom senare ^^

Jag har blivit inspirerad av Lillskiit att klippa ihop mina bilder på detta vis som ovan, brukade klippa mina bilder så för några år sen men glömde bort det, så nu när jag sett att hon gör så så började även jag med detta igen :D och jag måste erkänna att jag älskar att klippa mina bilder så här, för det ser helt sjuk ut :D hehe.

Vad har ni gjort idag???

Dagens låt är: Linkin Park-Figure.09