Sidor

24 september 2010

Julkalendern 2010


Visste ni att årets julalender faktiskt spelas in bara 1 km från min lägenhet???
Jag har varit uppe där flera gånger i veckan och har sett både statister och skådespelarna till årets kalender, ballt va :P
Ca 50m från slottet som kallas för Ekebyhovs slott så går jag på konsten. Alltså där ligger alteljen, och på Lunchen så kommer skådisarna och tittar in genom fönstret, och man känner sig lite som en apa i bur när man ska äta hihi

Så i år kommer jag definitivt att titta på julkalenden, har inte gjort det dom tidigare åren för att dom har varit så dåliga >_< HÄR kan ni läsa om årets kalender

Mina favoriter bland julen var: (länkarna är från Youtube)
Mysteriet på greve holm, Troll tider, diesel råttor och sjömans möss, Pelle svanslös och Kaspar i nudådalen.

Vilken/vilka var era favoriter?

Alternativt klicka på bilden så kommer ni till samma hemsida ^-^