Sidor

15 september 2010

mojsisga mojs

Helluuu bloggare!
Jag har inte hunnit uppdatera min blogg på sista för jag och A har fullt upp med att packa ned våra lägenhet i kartonger. mycket slänga, sortera, spara, prioritera ect. suck. Blir knäpp på detta packande.
Är lite sur över att mitt pyssel är ned packat oxo, för jag kan inte pyssla då >.<

I lördags hade vi syskon träff med Jenji och Amanda. Vi åt lunch och berättade om våran sommar, Jenji har varit i Barcelona! och Amanda i Turkiet! Lyllos att åka utomlands så där! själv har man ju då bara varit hemma... Jaja... orka bry sig jag är en hemma människa :)

I Söndags var jag hem till min far och hans fru och träffade min lillasyster Kornelia som nu är 5 veckor gammal. Nom nom vad söt hon vad :D hihi min pappa har 6 barn!! O.o inte illa för en människa på 39 bast :P

Idag har jag varit hemma hos Zascha, blev inte så mycket att umgås för Dylan är sjuk, och var tvungen att gå med honom till farbror docktorn. Ska ses imorgon ist. Vi tänkte baka och se film, bara slappa och ta det lugnt för Dylans skull.

I går var det konst igen. Träffade konsttanten då som har varit borta på konfedansen?? <--- stavning O.o och därför har vi haft en "vikarie" när hon varit borta. Var kul att träffa henne igen! :D

Nu ska jag städa, städa städa, iaf till jag inte orkar städa mera.
Spotify står på max volym och härlig musik strömmar ur högtalarna! Så nu ska väl städandet gå bättre tycker jag! :D

Ni vet väl att man kan få gratis spotify utan att ha en invite numera va??
Klicka HÄR
om ni vill ha spotify :D

och nu lite bilder, från syskon träffen och senaste konsten :D