Sidor

28 september 2010

stress i kaosland

Just nu är det ganska stressigt att hinna packa allt tills på fredag. På lördag morgon kommer far min och Pittbull för att hjälpa att köra hela lägenhetens innehåll till den nya. Just nu har jag hunnit packa ungefär hälften av allt, så hälften kvar. Avbokade psykiatrin på torsdag och även min KP för att hinna med allt. A har tagit ledigt på jobbet på fredagen så vi kan hinna resten tillsammans. Suck, suck suck. Men detta ska nog gå bra ^.^

Förresten är det någon annan än jag som brukar göra äppel gubbar? Så här på hösten är det ett lite roligt pyssel :D
Man tar ett äpple, skalar det, och sen tar du en matkniv och skrapar/karvar ut ansikte och öron, sätter fast den på en på en pinne, jag brukar ta en grill pinne eller en kinapinne, sätt den sen i tex. jorden i en blomma och låt "torka" i ca 1-8 veckor :D om du fotar den varje vecka och sedan gör en film på den så kan man se förändringen :D

Här är min från i år, och förra året ^.^ fina va :D