Sidor

17 september 2010

YouRockAward

Jag har fått en YouRock Award av Lillskiit :D

Precis som vanligt går Awardsen ut på att du skall skriva ett antal saker om dig själv & på denna är det 6 saker du ska skriva :)

1. Jag älskar saker som är fluffiga, som fejk päls. Bubblor, rosa i alla nyanser och bebis blått, leopard och zebra mönster, saker som luktar hubbabubba eller jordgubb.

2. Jag är jätte rädd för maskar och undviker in i det sista att gå ut när det regnar.

3. Jag flyttade hemifrån när jag var 18år div. 2007 och har sedan dess bott i tre olika lägenheter. Den första på stora essingen i sthlm, och dom andra en bit utanför.

4. Jag träffade A i mars 2007 och vi blev sambos i mars 2008. <3

5. Jag älskar tro det eller ej, att diska. Det är som meditation :P

6. Jag är en blyg människa och har ofta svårt för att våga ta plats. Därför står jag oftast i bakgrunden när jag är med fler än 3 kompisar. När jag väl våga prata så stirrar dom på en som om man kom från mars.

Dom jag väljer att skicka denna vidare till är:

Redjuliet
Stina
Saari
Candy