Sidor

20 oktober 2010

Aktiviteter i bildform

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.


Bild:
1. Köpte nya skor idag, trivs bra idom. Dom har rosa sula under foten, samt rosa glittrigt foder, rosa snören och fina detaljer. Nöjd :D

2. Zaschas present från mig när hon fyllde år i Lördags, tre badbomber, en Hello Kitty gumball maskin, ett halsband och en fint litet födelsedags kort ^^

3. Lillskiit var även hon bjuden hem till Zascha, och denna bild är tagen innan hon åkte hem igen. Tack för dagen hade riktigt mysigt ^^

4. Mimmi och Anton (samt Trulsa som inte var intresserad)
Fick ett barbie huvud som var fylld med katt mynta att latcha runt med, och jag och A bara skrattade åt hur kul det såg ut när dom tuggade och kastade runt huudet XD

Hehe... Jag har aldrig påstådd att jag är normal OK! ;P

5. Jag och A hade tråkigt och var lite lagom övertrötta hehe.

6. Var hos tandläkaren idag, och hade inte ett enda hål :D

7. HJÄLP! Limningen på mitt mobilskal som ska skydda displayen har släppt, någon som har tips på typ av lim jag kan/ska använda?

8. Idag var dagen precis som bilden. Man kan se ljuset av tunneln, man måste bara våga ta sig enda fram. Och idag var jag så pass nära att jag kunde känna ljusets strålar i mitt ansikte.'

Fotot tog jag när jag och A testade att fota in i en kikare, men allt som syntes var detta ljus. Tyckte att det såg vackert ut.