Sidor

23 oktober 2010

Helgen i ett låååångt inlägg :D

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Bilderna är i oordning, men skit samma :D

Bild:
1. Igår som dom flesta redan vet så snöade det, och jag vaknade kl 7 på morgonen av att A sa det till mig, och kastade mig upp och ut i snön med pyjamas och skor, samt en jack, och sprang som en galning i snön! :D jag var så lycklig, för när snön kommer är det min lyckodag, snön är det bästa på hela året :D

2. Jag och Jenji gick på natt prommenad i Skogen, det var så vackert tyst och mysigt om natten där. Känndes lite ckreepy men ändå mysigt på något vis ^^

3-6. Jag och Jenji åkte hem till min mamma för att ta en fika, äta lunch och få en himla MASSA FINA KLÄDER :D Vi blev jätte glada! :D Tack igen mamma för det :D

7. Fick även en supersnygg jacka som jag redan har använt flera gånger idag :D
Och jag som verkligen behövde en jacka, men är man sjukskriven så har man ju inte direkt råd :( Så jag tackar verkligen för kläderna, dom var välbehövliga, då min garderob mest bara innehåller gamla kläder som är både omorderna och trasiga :(