Sidor

25 oktober 2010

Slappis söndag :D

Igår var det verkligen lathetens dag. Och igår fick man även vara lat, eftersom att det här i sthlm regnade heeela långa dagen. Så jag och A hade en laglig slappar dag :D

Med bland annat, tråkiga och bra TV program, varmchoklad och sockerkaka, jag satte mig och virkade ihop en liten sak, som senare när jag lyckats skriva ett bra mönsterförklaring på den så får nu se ^^

Jag drog fram med damsugan en snabbis genom lägenheten, trots att jag damsög och moppade hela lägenheten i torsdags så var den helt skitig igen bara 4 dagar senare, hur kommer det sig? Jag eller A går inte in med skorna på, men hur kommer det sig att det är så skitigt över rallt då?

Jo för att min hall, är en genomgång från vardagsrum till sovrummet, så när jag går från det ena till det andra rummet så tar jag med mig lite grus och annat skräpigt med mig till rummet som jag ska till osv :P