Sidor

27 oktober 2010

update


Somnade tillslut runt kl 5 på morgonen, efter att ha vridit och vänt mig flera gånger. Och vaknade igen kl 9 på morgonen. Mina sömntimmar har blivit knasiga igen. Jag somnar skit sent på natten och vaknar på tog för tidigt. Jag och A räknade ut igår att jag sover i snitt per natt 2-3 timmar. Mina ögon är ständigt röda och jag känner mig alltid yr i huvudet, seg och trött. Jag har alltid varit emot mediciner, och även sömnpiller, men över väger starkt om det inte är dags att återställa dygnsryttmen med dessa vita piller...

Minns när jag åt så mycket sömnmediciner att dom skulle ha nockat en "vanlig" person, men jag själv sov bara 4-5 timmar och vaknade pigg...

Men kroppen behöver få sova om natten, och får den inte det så säger det stopp rätt vad det är, och det där stoppet är inge kul att uppleva, så för att undvika det kanske man ska ta lite hjälpmedel för att undvika det...


Idag är planen: Vara kreativ, har så mycket idéer i huvudet just nu som ligger ned krafsade på olika papper här och var i lägenheten, och jag tror att jag ska ta och fixa med några av dom, så man slipper ha dom liggandes, Ska se om jag "vågar" fota en av idéerna som jag kluddrat ned på en tidning, endast för att det ser så coolt ut med den svarta spritpenne sträcken och texten i bakgrunden från en gammal DN tidning.
Efter den kreativa stunden är min plan att sätta igång stereon på max volym och lyssna på härliga noter som ska strömma ur mina högtalare, lägga mig på soffan och bara vara här i nuet.
Det är nämligen något jag har svårt med och måste varje dag öva på en så enkel sak. Släppa allt, på med musiken och bara vara. Jag har så svårt att just "bara vara"

Nu ska jag fixa det sista i bloggen, kolla andras bloggar, kommentera och svara på mina egna kommentarer. :D

Så ha det gött tills nästa gång ^^