Sidor

28 november 2010

Foxfire



Ja då hoppar jag direkt på nästa film. Idag är det min film söndag! :D

Denna film, Foxfire, går inte att köpa längre. :( Jag har varit på jakt efter den i snart 4 år, och ingenstans hittar jag den D:

Jaja, om du som läser detta hittat den någonstans, kan du länka då :D

Enjoy! ;D

Pssst. Vill du se hela filmen på Youtube, så kan du göra som jag alltid gör. Jag högerklickar och "öppna i ny flik" Så låter jag den ladda. Jag brukar öppna 4 fönster åt gången. När jag sett första delen "part 1" så högerklickar jag upp "part 5" ect. :D

På det viset slipper man lagg :D

Anledningen till att jag hellre tittar på den på youtube, är för att jag inte direkt gillar olaglig nedladdning :P Och att titta på en film som någon annan har lagt upp, tycker inte jag e så dumt. Hellre det än att ladda ned den till min egen data :P
Dessutom är jag en person som föredrar att titta på film på TV.n med en köpt dvd film.

Och eftersom att jag har dom flesta filmer som "i taket lyser stjärnorna" Är det inte ofta som jag tittar på Youtube. Just foxfire har jag inte och då får det bli på detta vis ^^