Sidor

5 november 2010

helgen är snaaart här:D

Sitter på konsten och försöker finula fram vad jag ska kladdar ihop för något. Men just idag går allt verkligen skit trökt. Klockan, inspirationen, finger arbetet, ja allt. Allt går suuuuper segt. Tycker ni också det?

Sitter och lyssnar på Jouerny-Don't stop believin, som jag även har som ringsignal på min mobil. Och jag blir alltid lika glad när jag hör den låten, peppande typ ^^

Imorgon kommer lillskiit och Tvilling och sover hos oss :D Lillskiit ska hjälpa mig att sätta i mina dreads, det var bara sisådär 3 år sedan jag hade dom i sist :D Så jag ser fram emot att ha dom i igen :D Hoppas bara att dom inte gör som förra gången, och tvinnar upp sig och blir som toviga hårtenser som hänger och slänger, som jag sedan måste fläta ur för att fixa och sätta i igen. Funderar på det där med värmepistol, undrar om det kankse kan funka att få dom att hålla ihoplite bättre, Men först ger jag dom en chans ^^

Ikväll blir det pizza till middag, och ev film tittande, vad jag vet (om jag minns rätt) så är det ju toy story idag på tv. Länge sedan jag såg den filmen, tror att vi ska ha den någonstans i mammas gömmor på vhs :D

Ha det bra tills nästa gång :D

'Kram banan lingon karnival ;P