Sidor

19 november 2010

No, not today. I'm not here. Today...


nu ska jag vara ärlig mot er....

hehe,...


Nej jag mår inte bra just nu...

Mitt humör skiftar så snabbt att varken jag eller A hinner med just nu.
Idag gick jag hem från konsten, KONSTEN! ja! Jag som alltid mår bättre av att vara där. bröt ihop ist...

när jag väl kom hem så grät jag mera. A gjorde allt för att få mig på bättre tankar (frågan är vilka tankar?) bäddade ned mig i soffan, gjorde te, kramade tills jag somnade.

Sov i ca 2 timmar. Vaknade, var någe lunda glad.

Handlade.

Kom hem, grät igen...
Nu är inte A hemma. han åker till Borlänge idag, och kommer inte hem förrens i morgon kväll...

Så får klara en ångest natt ensam.
Men det ska nog gå bra.

Men nej.

Allt är inte bra alls nu...


Och inte för att låta otrevlig.
Men ni som vet hur det är, förstår.

Jag vill inte ha en massa "snälla kommentarer" om att "jag finns här för dig."

För jag vet redan, JAG VET att ni finns där! och det är otroligt uppskattat.

Men för tillfället hjälper inte dessa ord.

Inget hjälper just nu.

Det som hjälper, är nog att jag får ta mig i kragen...
hur man nu gör det...

Men om det skulle krisa för mig, så kan ni ju räkna med ett telefon samtal.

Men jag tar tacksamt emor alla era snälla fina ord! :)