Sidor

14 november 2010

Syskon träff! :D


I går kom Jenji och Amanda hem till mig på lunch och fika!
Vi åt rostbiff och pasta sallad, och efter det så gick vi upp i parken/skogen, och plockade som sista äpplena som lyckats hålla sig kvar en stund till på träden.
Det var lite frostskador och så på träden men dom var lika goda ändå.
Och goda, det tror jag att alla jag låtit smaka på dessa äpplen bara ler stort och frågar om dom kan få ett till :P

När vi plockat en gäng så gick vi hem igen, för att skala och skiva ned dom till en smaskig paj! :D

Det blev en hel del babbel, och det verkade som att alla hade det trevligt :)

På kvällen, blev det taco paj, och lördags mys med film och popcorn samt choklad! Mys Pys! :D

Filmen jag såg hette iaf Luftslottet som sprängdes, och nu har jag sett alla tre i den serien, och har starka funderingar på om jag inte ska köpa dom också. Ja det är en hemsk historia, MEN jag gillar filmerna och historien starkt, och tycker nog att jag kan bidra med en slant :P