Sidor

11 december 2010

Kalas för syster yster

Idag ska jag och Jenji på kalas hemma hos min ena syster som snart fyller år, så ja vi firar henne lite tidigare.
Det jobbigaste enligt mig med att gå på kalas är faktiskt inte att komma på någonting bra att köpa till personen. Känner man en person så vet amn vad dom vill ha.
Nej det jobbigaste är faktiskt att hitta något passande att ha på sig. Jag är ju en sådan som gärna klär upp mig i lite med "punkiga/goth/emo" kläder när ajg ska på kalas. Men hos min syster så känns det inte rätt att komma som enda alternativa personen hehe. När alla andra har typ finbyxor och skjorta eller snygga toppas och fina kjolar.

Men idag funderar jag på att ha en klänning på mig som jag inte haft på evigheter. Nämligen en röd siden klänning, med svart späts tyg ovan på (bild kommer när jag fotat den :P). Funderar på att ev. ha en svart under kjol så det blir lite flyff samt en svart bolero.

klänningen påminner lite om denna, fast kortare

Tanken med håret är äevn att locka det lite så jag får lite volym på det.
Och denna kombi tror inte aja kommer sticka ut allt för mycket.

Nu ska ajg bara gå coh leta fra, den där klänningen, som ajg inte minns vart ajg såg den sist. Förhoppnings vis så hånger den i min "fin" garderob :D