Sidor

21 januari 2011

Måla! :D




Sitter och målar en tavla som ajg hittat en skiss på.

Skissen på tavlan gjorde jag när jag låg på psykiatrin när jag var 15år. Det var en natt då jag verkligen inte kunde sova. Och jag minns att jag hade så mycket sömnpiller i kroppen att det troligt vis skulle nocka en "vanlig" människa.. :P

jag har länge velat måla denna skiss på en tavla, och gärna en stor tavla.
Och nu bara långt många år senare så sitter jag nu här, med tavlan och målar.

Jag har valt att censurera objektet för tillfället, eftersom att jag faktiskt är lite nojjig för copycats :(

har varit med om det förr.... :(

Måste nog få säga att jag är otrolig stolt över det jag lyckats åstadkomma för tillfället.
Den är ju inte helt klar en, det är en hel del fin putsningar kvar på den ^^

MEN när den är klar så kommer det en bild :D