Sidor

16 januari 2011

Snaaart...



Ville typ bara skriva det ^^

Planen är den 1 februari så jag hoppas att jag kommer ihåg det :)


Helgen för min del har varit bra.
Igår var det kalas eftersom att jag fyllt 22år Tack för alla gratulationer! :D Min pappas familj var bjudna denna dag och jag fick massa fina saker. Fick bland annat scrappbooking saker, en låda med små fack fyllt med pärlor! :D Och en förpackning med 3 saxar efter som att mina egna har börjat dö :P

Idag söndag, så har jag och A bara haft slappar dag, tråkigt regn väder här i sthlm hela dagen, så vi valde att stanna inne, slippa halka och så ^^

Just nu är det dags för tvprogram börjar snart ett program på discovery som vi brukar titta på.

Jag har roat mig med smyckes pyssel idag, Om du vill ha något av det så går det jätte bra att köpa på min pyssel blog. Länken till den hittar du till höger i min blogg ^^
Alt klicka HÄR

Blä jag tycker inte om att göra sälj reklam för mina egna saker egentligen. Känner mig som dom på stan, "hej! Vilket abonemang ringer du för, ja ha 3 ja men vi har ett super erbjudande på **** som bara är för dig just nu!" "nej tack jag vill inte ha..." poch så går man vidare och så följer dom efter som några jäkla blodiglar "ja men vi kan erbjuda dig en mobil om du köper nu" "nej tack ajg är INTE intresserad" och så fortsätter det så tills man hunnity tillräckligt nära späärarna till tunnelbanan eller till en affär man "ska" in till...

Ja jag vill ju inte vara en av dom hehe :P

Ja hoppas att ni bloggisar har det bra idag! Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kram! :D