Sidor

3 januari 2011

sova?

2 Jan kl 01.00
"Det är för mig söndagen den 2 jan men enligt tabellen så är det måndagen den 3 jan.

Och kl är över tolv. Och jag har ju självklart glömt att ta min sömnmedicin. Och då kan jag ju tydligen inte somna.

Hmm det gick ju så bra att somna utan dom tidigare varför skulle det inte gå nu? Detta är 3dje gången sedan jag började ta sömnpiller som jag inte kan somna självmant. Jaja. Jag lär väl som vanligt inte somna förrens om 3-4 timmar.

Så frågan är vad jag ska roa mig med tills jag väl sommar. Jag kan ju inte bara ligga här i sängen och ha tråkigt heller =P


Hmm. Jag tror jag ska ta och sticka mig ett par ben värmare. Tror jag ska ha garn så det räcker till det.

Och sen har jag ju velat se filmen "om en pojke" hela dagen

(som sagt enligt mig är det fortfarade söndagen den 2dra jan).

A har ju självklart somnat. Lyllo honom och alla andra som ligger och sover gött i sina sängar just nu, kan ni skicka lite av eran trötthet till mig kanske ;) "

3 jan kl 12.30

"Godmorgon gott folk. Kl är 11 och jag vaknade för kanske 1timme sedan. Sist jag titta på klockan innan jag somnade så stod den på 05.32. Div jag har väl sovit ca 4timmar. Suck. Jag är as trött..."



hmmm... Jag kan inte somna utan the pills längre värkar det som. och det är störande att jag psykiskt/fysiskt har blivit så beroende av dom.

tar ajg dom, så akn ajg sova.

Tar ajg dom inte nä då går det inte.

Går det inte för att ajg tror det? eller går det inte pga av min kropp?


Jag menar jag får ju circadin om natten, som är något natuligt mojs man har i kroppen. För dom med svåra sömproblem. Undrar om det är denna lilla tablett som får mig trött om natten?